فولادی خبر داد:

اعزام گروه های پزشکی تخصصی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) از اعزام گروه های جهادی تخصصی پزشکی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از استان چهارمحال و بختیاری؛  سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی با اعلام این خبر گفت: گروه های جهادی تخصصی در عرصه های مختلف عمرانی، پزشکی، دامپزشکی، کارآفرینی، امدادرسانی، فرهنگی، مشاوره ای و ... در ایام مختلف در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان حضور یافته و خدمت رسانی می کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) یکی از این اردوهای جهادی را اعزام گروه جهادی پزشکی نسیم مهر به روستای بوگر شهرستان خانمیرزا برشمرد و افزود: این گروه جهادی از ۱۲ خرداد ماه در روستای بوگر مستقر شده اند.

فولادی اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی نسیم مهر متشکل از ۲۰ پزشک متخصص در زمینه های دندانپزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، داخلی، روانشناسی و مشاوره، قلب، آموزشی و ... می باشد و تا ۱۵ خرداد ماه به مردم منطقه ارمند شهرستان خانمیرزا خدمت رسانی می کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام)، ویزیت بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی این منطقه را از خدمات این گروه جهادی پزشکی خواند و تصریح کرد: برنامه ریزی برای اعزام گروه های جهادی در ایام تابستان نیز صورت گرفته و علاقه مندان می توانند در قالب گروه های جهادی به مردم خدمت رسانی کنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.