فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

عرصه های فعالیت جهادی نامحدود است

سردار علی محمد اکبری با اشاره به نامحدود بودن عرصه های فعالیت جهادی، جهادگران را افرادی دارای روحیه خدمت بی منت جهادی به محرومان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرارسیدن 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی، جمعی از گروه های جهادی با  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این دیدار با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی و آغاز فعالیت های گروه های جهادی در سال 1379 به فرمان مقام معظم رهبری، از حمایت همه جانبه حجت الاسلام والمسلمین  نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از گروه ها و فعالیت های جهادی تقدیر کرد.
سردار علی محمد اکبری، افزود: از بدو تشکیل بسیج سازندگی، گروه های جهادی متعدد که افرادی با روحیه خدمت بی منت هستند، خدمات ارزشمندی در عرصه های مختلف سطح کشور به مردم ارائه کرده اند.
وی ادامه داد: سه قرارگاه مهم گروه های جهادی در سطح کشور دارند که قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی، قرارگاه اقتصادی و قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام می باشند و هرکدام مأموریت های متفاوت دارند.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: در موضوع مواسات و کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری، که از یکی دوسال قبل شروع شده، بالغ بر یکهزار و 120 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده به کمک نهادهای حمایتی متعدد بین نیازمندان خصوصا در ارتباط با کرونا در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی توزیع شده است.
سردار اکبری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت خدمت رسانی به مردم که بالاتر از مقابله با استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکاست، اظهار کرد: ابراز رضایت و دعاگویی نیازمندان در برابر خدمت بی منت گروه های جهادی در مناطق محروم بسیار ارزشمند می باشد.
وی، با یادآوری فراز و نشیب های فعالیت های گروه های جهادی در دولت های مختلف، گفت: می طلبد در دولت مردمی و انقلابی پای کار این فعالیت های جهادی را بیشتر کنیم.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: عرصه های فعالیت جهادی نامحدود است؛ زیرا از دانشگاه تا مهدکودک می توان فعالیت جهادی انجام داد و در همه عرصه های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، اشتغالزایی، کارگاه های تولیدی می توانیم فعالیت کنیم.
سردار اکبری در پایان با اشاره به رسالت و مأموریت سپاه و بسیج بر اساس قانون اساسی در راستای حفظ انقلاب و ارزش های آن در عرصه های مختلف، از فعالیت گروه های جهادی سفیران مهر در بحث عفاف و حجاب هم خبرداد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.