سرهنگ فولادی:

اعزام 85 گروه جهادی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز 

مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری از اعزام 85 گروه جهادی در عرصه های مختلف عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، دامپزشکی، اشتغالزایی، آموزشی و محرومیت زدایی به مناطق مختلف استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از چهارمحال و بختیاری، سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی با اعلام این خبر گفت: برای حضور گروه های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان برنامه ریزی شده و این گروه ها در ایام نوروز به این مناطق اعزام شدند.


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) با بیان اینکه مناطق اعزام گروه های جهادی با توجه به نیاز و میزان محرومیت ها مشخص شده است، افزود: گروه های جهادی تخصصی با توجه به محرومیت ها به مناطق اعزام شده و تا پایان تعطیلات به مردم استان خدمت رسانی می کنند.


وی خدمت بی منت به مردم مناطق محروم استان را هدف مهم فعالیت گروه های جهادی در ایام نوروز خواند و اظهار کرد: گروه های جهادی از سایر استان های کشور نیز به استان اعزام شده اند و در رفع محرومیت ها کمک رسانی می کنند.


فولادی با تاکید بر اینکه طی سال گذشته گروه های جهادی بسیج سازندگی استان در حوادث و وقایع مختلف به یاری مردم شتافتند، تصریح کرد: امدادرسانی به مردم کوهرنگ در پی زلزله، حضور فعال در مناطق سیلزده و کمک رسانی گسترده به مردم گرفتار در برف اخیر در استان از شاخص ترین فعالیت های گروه های جهادی استان بود.


مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طی سال جاری نیز گروه های جهادی علاوه بر ماموریت ها و اهداف تعیین شده هرکجا که نیاز به کمک رسانی باشد همواره یاریگر مردم استان خواهند بود و آمادگی خود را اعلام می دارند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.