طی سال جاری؛

آبرسانی به ۴۴ روستای چهارمحال و بختیاری توسط بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۸۰ روستا در چهارمحال و بختیاری فاقد آب شرب سالم هستند که در سال جاری ۴۴ روستا توسط گروه های جهادی آب رسانی شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری، سرهنگ هوشنگ فولادی رئیس بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۳۵ پروژه عمرانی توسط گروه‌های جهادی درچهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه هدف ما محرومیت زدایی در مناطق محروم استان است تصریح کرد: دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت زدایی برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است.

فولادی با بیان اینکه ۲۸۰ روستا در این استان فاقد آب شرب سالم هستند گفت: با همت گروه‌های جهادی تا کنون ۴۴ روستا آب رسانی انجام و آب رسانی به ما بقی روستاها که بیشتر در شهرستان‌های خانمیرزا، لردگان، کیار و کوهرنگ هستند در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: با تلاش و فعالیت گروه‌های جهادی تا ۳ سال آینده تمامی روستاهایی که از داشتن آب شرب سالم محروم هستند تمام کارهای آب رسانی برای این روستاها انجام خواهد شد.

فولادی همچنین به تعداد پروژه‌های محرومیت زدایی در این استان اشاره کرد و گفت: ۸۵۰ پروژه در دست اقدام داریم که اکثر آنها ساخت مسکن برای مددجویان و یا آن‌هایی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، می‌باشد.

وی ساخت غسالخانه، مساجد، مدارس، سرویس بهداشتی، دامداری و کشاورزی را از جمله پروژه‌هایی دانست که در برنامه جهاد سازندگی گنجانده شده است.

فولادی در پایان خاطر نشان کرد: تهیه جهیزیه، بسته‌های معیشتی و فعال کردن کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی نیز از برنامه‌های غیر عمرانی بسیج سازندگی است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.