مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری:

۳۰ گروه جهادی در منطقه سیل‌زده بارده چهارمحال و بختیاری امدادرسانی می‌کنند

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ گروه جهادی شامل پزشکان، دامپزشکان، روحانیون ،پیشکسوتان و گروه‌های جهادی اقشار در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده روستای بارده شهرستان بن هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از چهارمحال و بختیاری، سرهنگ هوشنگ فولادی گفت: از تمام امکانات و گروه‌های جهادی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم این روستا استفاده می‌شود.

وی گفت: ظرفیت هر گروه جهادی بیش از ۱۰ تا ۱۵ نفر است و امداد و کمک رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در بخش‌های پزشکی، دامپزشکی و گروه‌های جهادی با تمام  امکانات و ظرفیت تا پایان عملیات امدادی ادامه خواهد داشت.

فولادی اظهار داشت:هم‌اکنون برای امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده و منازل مسکونی نیاز به تجهیزات، امکانات و نیروی لجستیک است.

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 30 گروه جهادی هم اکنون در حال امدادرسانی به مردم سیلزده بارده هستند، تصریح کرد: 20 گروه جهادی نیز پس از تجهیز شدن در این منطقه حضور خواهند یافت.

فولادی خاطرنشان کرد: در تمام شهرستان های استان گروه های جهادی به فراخور آسیب های وارده در مناطق سیلزده حضور فعال دارند و به مردم آسیب دیده امدادرسانی می کنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.