مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم(ع) خبر داد:

شکل‌گیری 150 گروه جهادی جدید در چهارمحال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 150 گروه جهادی جدید در استان تشکیل شده است، گفت: گروه‌های جهادی استان در مناطق مختلف با اولویت ضریب محرومیت خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی از چهارمحال و بختیاری هوشنگ فولادی با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 250 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری، گفت: این گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اشتغال، عمرانی، آموزش و بهداشت و درمان فعالیت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 150 گروه جهادی جدید در استان تشکیل شده است، افزود: گروه‌های جهادی استان در مناطق مختلف با اولویت ضریب محرومیت خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای فعالیت در گروه‌های جهادی می‌توانند به سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) استان، نواحی بسیج سازندگی در سپاه‌های شهرستانی و نواحی و پایگاه‌های بسیج در سراسر استان مراجعه کنند.

فولادی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با ادارات مختلف استان برای خدمت‌رسانی وسیع‌تر به مناطق محروم استان، خاطرنشان کرد: در راستای این تفاهم‌نامه‌ها همه فعالیت‌های خدمت‌رسانی ادارات و نهادهای استان با هماهنگی بسیج سازندگی و همکاری گروه‌های جهادی انجام می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی باید فعالیت‌های خود را در سامانه اطلس جهادی ثبت کنند، افزود: این سامانه جهت ارزیابی و جهت‌دهی گروه‌های جهادی به مناطق مختلف شکل گرفته است و گروه‌های جهادی پس از تایید در این سامانه و دریافت شناسه خدمات خود را آغاز می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.