همزمان با دهه کرامت برگزار شد؛

جشن ازدواج 100 زوج و کمک مومنانه به همت سپاه چهارمحال وبختیاری

 همزمان با دهه کرامت، آئین جشن ازدواج یکصد زوج و اهدای 2500 بسته معیشتی به نیازمندان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی ؛ برنامه جشن ازدواج یکصد نفر از زوج های جوان به همراه اهدای 2500 بسته معیشتی در قالب کمک های مؤمنانه با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد در این مراسم با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: کرامت را به عنوان واژه و سنت نباید نگاه کنیم، کرامت یک واژه پرمعناست، یک واژه جهت دهنده است، انسان ساز است، یک واژه جامعه ساز و جهان ساز است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، افزود: خداوند کرامت را در وجود ما قرار داده است و نوعی بزرگ منشی است، تکبر نیست، انسان شناسی است. شخصیت سازی است. یک انسان که خوب خودش را شناخت انسان کریم است. مصداق آیه قرآن است. 
وی در ادامه به بحث انتخابات و ارتباطش با کرامت پرداخت و گفت: انسانی که کرامت در خودش یافت، خود را موظف و متعهد و مکلف می بیند که عرصه را خالی نکند و وظیفه اش را به نحو احسن انجام دهد.
این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: ملت ما در 42سال گذشته هیچ وقت ذلت را نخریده و به دنبال عزت بوده که نشأت گرفته ازکرامت است.  مردم ما عزت را پای صندوق های رأی رقم می زند و صندوق رأی بهترین جایی است که امید در دل مردم و انقلاب ایجاد می کند.
در این مراسم سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور هم  با تبریک دهه کرامت، نهضت کمک مؤمنانه را مصداق بارز انقلابی گری و خلق حماسه دانست، که یادآور روحیه مسلمانان صدر اسلام از مهاجرین و انصار است و نشان می دهد ملت ما زنده، روبه جلو و پاینده است.
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، افزود: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، 6هزار گروه جهادی جدید به نام شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد که بی نظیر است و قدر این ملت را باید بدانیم.
سردار زهرایی، خدمت بی منت جهادگران بسیجی را مرهون تشکیلات انقلابی سپاه و بسیج دانست و ادامه داد: ناکارآمدی در بدنه اداری با شکل گیری دولت اسلامی از بین رفته و می تواند مشکلات را حل کند، بخصوص در گام دوم باید از جوانان مسئولیت پذیر استفاده شود و 28 خرداد نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی است.
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز دراین مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه کرامت، جشن ازدواج 100 زوج را تبریک گفت و گزارشی از خدمات بسیج سازندگی پس از تشکیل در سال 96 و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بسیج در استان چهارمحال و بختیاری ارائه کرد.
سردار اکبری، افزود:  اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و اشتغال، خدمات پزشکی، درمانی و آموزشی، کمک به مردم در شرایط مختلف و سخت ازجمله سیل، زلزله و ...، خدمت رسانی به کادر درمان و نیازمندان در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا، اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کوید 19، گوشه ای از خدمات انجام شده در استان و دیگر نقاط مورد نیاز است.
وی، ادامه داد: علاوه بر یکصد سری جهیزیه که امروز به زوج های جوان از طرف مقام معظم رهبری هدیه می شود، با همت بسیج سازندگی، قرارگاه جهادی امام رضا و خیرین، 70سری جهیزیه در بخش بازفت، 30 سری جهیزیه در صمصامی و 70سری جهیزیه هم در شهرستان لردگان تاکنون تقدیم زوج های جوان نیازمند شده است.
وی، در پایان با دعوت از آحاد مردم برای حضورپرشور در انتخابات 28 خرداد گفت: حضور حماسه ساز و حداکثری مردم در انتخابات ، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان خواهد داد.
گفتنی است؛ مسول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در حاشیه این مراسم از اعزام 192گروه جهادی در عرصه های فرهنگی، عمرانی و پزشکی به مناطق مختلف استان همزمان با دهه کرامت خبر داد.
سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی افزود: اهدای 2500بسته معیشتی در قالب کمک های مؤمنانه، افتتاح چندین کارگاه اشتغالزایی با ایجادشغل برای 50 نفر به صورت مستقیم و 70نفر بصورت غیرمستقیم، راه اندازی بیست و ششمین تعاونی و تجهیز 30 پایگاه و افتتاح خانه مسکونی مددجویان، از دیگر برنامه های امروز است که به مناسبت دهه کرامت با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام انجام می شود.
به گفته این مقام مسئول تعداد صندوق های قرض الحسنه  در استان چهارمحال و بختیاری نیز به 542صندوق رسید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.