امضای تفاهم نامه همکاری بسیج سازندگی و دامپزشکی

همزمان با دهه فجر، تفاهم نامه همکاری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری امضاء شد.

آئین امضای تفاهم نامه بین بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری برای همکاری بیشتر در زمینه تأمین پایدار سلامت غذایی و فعالیت گروه های جهادی برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری، در این مراسم، گفت: به مناسبت دهه فجر با حضور مسئولین دامپزشکی استان، تفاهم نامه ای بین بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و عزیزان بسیجی ما در دامپزشکی به منظور کمک و خدمت رسانی به مردم عزیز استان خصوصاً عشایر گرانقدر در زمینه بهداشت و سلامت دام و طیور در مجموعه های مختلف استان چهارمحال و بختیاری امضاء شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: با توجه به حضور گروه های جهادی متعدد در سراسر استان چهارمحال و بختیاری و با تشکیل گروه جهادی دامپزشکی خدمات بهتر و بیشتری به مردم عزیز ارائه خواهد شد.

دکتر محمد اسدی، رئیس اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: افتخار ما همکاری با سپاه و بسیج سازندگی است و افتخار مجموعه سپاه و دامپزشکی خدمت به مردم است.

اسدی افزود: با امضای این تفاهم نامه درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی بسیج سازندگی و همچنین گروه جهادی که در دامپزشکی ایجاد می کنیم، خدمات بیشتری به مردم ارئه کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.