برگزاری پنجمین مرحله رزمایش مومنانه در بام ایران

همزمان با دهه بصیرت و فرارسیدن سالگرد سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی پنجمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: امروز به پاس گرامیداشت سالگرد سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت، پنجمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری افزود: امروز 3هزار بسته معیشتی و 11 سری جهیزیه به مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری ارسال شد تا ان شاءالله به دست نیازمندان و محرومان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس منحوس کرونا برسد.

وی، با تقدیر و تشکر از اعضای قرارگاه مواسات و کمک مومنانه و ستاد طرح شهید سلیمانی در استان چهارمحال و بختیاری ، ادامه داد: از ابتدای شروع رزمایش تاکنون بالغ بر 80میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم عزیز استان و همچنین نهادهای حمایتی همچون؛ هلال احمر، کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و قرارگاه عملیاتی امام رضا علیه السلام،  جمع آوری و به دست آسیب دیدگان از کرونا رسیده است.

سردار اکبری گفت: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سطح کشور در استان چهارمحال و بختیاری اجرایی شده و بحمدالله موفقیت بسیار بیشتر از حد انتظار و برآوردهای اولیه بوده و به اذعان مسئولین موفقیت این طرح که مزین به نام شهید عزیز سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی می باشد، به 70 تا 80 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این طرح ادامه خواهد داشت و ان شاءالله به زودی شاهد وضعیت سفید در کل کشور خواهیم بود، که جای دارد از اقدامات ارزشمند در قالب مواسات و کمک مومنانه که با مدیریت و بیانات مقام معظم رهبری شروع شد و حقیقتاً مردم استان چهارمحال و بختیاری نیز خیلی خوب و جهادی پای کار آمدند، تقدیر و تشکر داشته باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.