مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام

فعالیت جهادگران بسیجی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی افزود: از ابتدای سال نیز 192 گروه جهادی فعال در سطح استان چهارمحال و بختیاری داشته ایم که 10درصد اعضای آنها از دانشجویان جهادگر بسیجی بوده اند.

وی، ادامه داد: گروه های جهادی بسیج شهرستان شهرکرد در عرصه عمرانی و فرهنگی، در شهرستان های سامان و بِن، در عرصه های میوه چینی، عمرانی، فرهنگی، لایروبی قنوات خدمت رسانی می کنند.

فولادی خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی در شهرستان های بروجن و فارسان و اردل نیز خدمت رسانی در عرصه های فرهنگی، عمرانی را انجام می دهند.

این مقام مسئول گفت: گروه های جهادی در لردگان به لوله کشی آب برای اهالی روستاهای دهکده و گاهکده می پردازند و در بارز و شوارز نیز فعالیت عمرانی و فرهنگ دارند. همچنین خدمت رسانی در چپد و لپد بازفت نیز در زمینه دامپزشکی و فرهنگی و عمرانی در حال انجام است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: امسال به خاطر شرایط شیوع کرونا، فعالیت گروه های جهادی بیشتر در زمینه تولید ماسک و پاکسازی محیطی بوده و تاکنون 330 پروژه را اجرا کرده اند، که پیش بینی می شود تا پایان سال تعداد پروژه ها به یکهزار و 200 مورد برسد.

فولادی گفت: گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی نیز در سراسر استان داریم و متخصصین بسیج در عرصه های کشاورزی، ورزشکاران، رسانه، مداحان، طلاب، پیشکسوتان نیز اردوهای جهادی خاص خود را برگزار می کنند.

وی،فعالیت گروه های جهادی در عرصه جهش تولید را از دیگر برنامه های بسیج سازندگی در ادامه سال برشمرد که بر موضوع آموزش تأکید دارند.

این مقام مسئول گفت: گروه جهادی فرماندهان و مسئولین سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در هفته دفاع مقدس با هدف خدمت رسانی در عرصه های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، آسیب های اجتماعی و ... عازم شهرستان اردل خواهد شد.

وی، تهیه جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند را از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برشمرد و گفت: طی یکسال گذشته یکهزار و 27سری جهیزیه از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و کمک های خیرین تهیه شده است و طبق تفاهم انجام شده با قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام در نظر داریم بیش از 50سری جهیزیه دیگر را تهیه و در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار دهیم.

فولادی از تهیه و توزیع بیش از هفت هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در فرصت باقی مانده تا پایان سال نیز حدود 4هزار بسته لوازم التحریر دیگر تهیه و توزیع خواهد شد.

وی، همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری مواسات و کمک مؤمنانه گفت: 225هزار بسته معیشتی تاکنون تهیه و توزیع شده که در مجموع ارزشی بالغ بر 55 میلیارد تومان داشته و 30 میلیارد تومان آن توسط سپاه قمربنی هاشم علیه السلام جمع آوری شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه های قالی بافی، خیاطی، نگهداری زنبور عسل، کاشت و بهره برداری از گیاهان دارویی و ... برای یکهزار و 200 نفر از دیگر برنامه های بسیج سازندگی در استان بوده است.

وی همچنین از کاشت نهال و تفاهم نامه با ادارات در راستای جهش تولید خبر داد و گفت: بسیج سازندگی در هر عرصه ای که نیاز جامعه و مردم عزیزمان باشد آماده همکاری و خدمت رسانی در راستای پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.