سرپرست بسیج سازندگی استان خبر داد:

اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری

به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی، اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان چهارمحال و بختیاری آغاز می شود.
اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ فولادی، درگفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری، سازمان بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت 1379 تشکیل شد.

سرپرست سازمان بسیج سازندگی سپاه استان چهارمحال و بختیاری، افزود: هدف از تشکیل سازمان بسیج سازندگی، خدمت رسانی به محرومین در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی بوده که جهادگران بسیجی در این زمینه خدمات شایان توجهی را در عرصه های مختلف بدون هیچ چشمداشتی ارائه کرده اند.

فولادی، اظهار کرد: امسال به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی تعداد 20 پروژه اقتصاد مقاومتی در 18 عرصه از جمله؛  عمرانی، کشاورزی و دامداری، دامپروری و گیاهان دارویی با اعطای تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان اجرا خواهد شد.

وی افزود: از دیگر برنامه های پیش رو در هفته بسیج ، اقدامات محرومیت زدایی در قالب اعزام گروه های جهادی به منظور کمک به افراد کم بضاعت، تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند، اهدای بسته های لوازم التحریر و البسه ویژه دانش آموزان مناطق محروم، تعمیر و احداث خانه های محروم، غسالخانه و مساجد می باشد.

این مقام مسئول همچنین از خدمات بسیج سازندگی در مواقع بحرانهای طبیعی و غیرطبیعی ازجمله سیل، زلزله و ... نیز خبر داد و گفت: در بحث زلزله کرمانشاه و منطقه سرپل ذهاب، جهادگران بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری از اولین گروه های حاضر در منطقه بودند که هم اکنون نیز خدمت رسانی خود در این منطقه را دارند.

وی، حضور جهادگران استان در درختکاری کانون های ریزگرد استان خوزستان طی سال گذشته را یادآور شد و از انعقاد تفاهم نامه با ادارات استان چهارمحال و بختیاری از جمله؛ کمیته امداد حضرت امام(ره)، بهزیستی، جهادکشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث فرهنگی و گردشگری و ... برای کمک به محرومین و اجرای پروژه های محرومیت زدایی خبر داد.

فولادی خاطرنشان کرد: با اقدامات بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته حدود 500 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: امسال با کمک خیرین و در راستای تفاهم نامه بسیج سازندگی با کمیته امداد،  900واحد مسکونی برای محرومان ساخته می شود.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.